De evenementenborden, welke aan de invalswegen van Prinsenbeek zijn geplaatst, zijn in onderhoud en beheer bij het Dorpsplatform Prinsenbeek.
Via deze borden kunnen organisatoren van Prinsenbeekse evenementen hun activiteiten onder de aandacht brengen.
Onder een evenement wordt verstaan:
Een jaarlijks terugkerende georganiseerde activiteit, zonder winstoogmerk, met een zodanige importantie en populariteit, dat verwacht mag worden dat een zeer groot deel van de Prinsenbeekse bevolking daarbij aanwezig wil en mag zijn.
 
De spelregels:
  • Het evenement dient uiterlijk 4 weken voor aanvang bij het Dorpsplatform Prinsenbeek te worden aangemeld.
  • De gebruiker levert de tekst aan, zijnde:
    • Organisatie
    • Activiteit
    • Datum
    • Contactpersoon (is de verantwoordelijke)
  • De tekst op het hoofdbord zal worden gemaakt met lettertype ANWB, 10cm hoog, zwart.
  • De contactpersoon zal in goed overleg met het Dorpsplatform voor plaatsing zorgen
  • De borden worden in bruikleen gegeven. De belettering en de data van het evenement worden kosteloos verstrekt door het Dorpsplatform.
  • De gebruiker zorgt zelf voor het aanbrengen van de borden op de daarvoor bestemde plaatsen, te weten:
  • Mr. Bierensweg, Groenstraat, Vianendreef, Beeksestraat, Schutsestraat, Afrit A16 richting Prinsenbeek.
  • De borden kunnen 2 weken voor het evenement/de activiteit worden opgehaald en dienen binnen 2 dagen na het evenement weer te worden ingeleverd op de afgesproken plaats.
  • Schade aan de borden, met uitzondering van vandalisme, is voor verantwoordelijkheid van de gebruiker en zal in rekening worden gebracht.

Formulier aanvraag evenementborden(en)