
Team Duurzaam Prinsenbeek organiseert op 26 mei as in de Zilverberk een inloopavond (tussen 19.30 – 21.30 uur) over: “(hoe) Past de thuisbatterij in jouw thuis/energiesituatie?”.
Aan verschillende tafels kun je rechtstreeks spreken met Bekenaren over hun overwegingen bij de beslissing/keuze van hun thuisbatterij, de benodigde aanpassingen voor installatie, financiële aspecten en hun ervaringen in de praktijk.
Die praktijkervaringen leren dat het van groot belang is om vooraf eerst je eigen thuis/energiesituatie goed in beeld te hebben: bijv. aardgasvrij (ja/nee), zonnepanelen (jaarlijkse kWh terug levering?), type energiecontract (vast, variabel, dynamisch?), EV-auto (ja/nee, eigen oplaadpunt?), airco, infrarood, warmtepomp, vloerverwarming (ja/nee), andere prioriteiten in/ om het huis, etc. etc.
Ook de prioriteiten bij aanschaf beslissingen kunnen verschillen: beter gebruik eigen opgewekte stroom, €/handelen, noodstroomvoorziening, onafhankelijkheid, algemeen bijdragen aan verduurzamen, etc. etc.
Door tijdens de inloopavond in gesprek te gaan met huidige gebruikers krijg je een scherper beeld over, of en hoe een thuisbatterij voor jou zou kunnen passen.
Het is een inloopavond, dus tot ongeveer 20.30 kun je op 26 mei vrij binnenlopen bij de Zilverberk. Van harte welkom.
Het is voor ons wel prettig om een globaal beeld te krijgen van het aantal verwachte deelnemers. Bij aanmelding vooraf ontvang je een korte checklist om je eigen situatie al scherper in beeld te krijgen.
Stuur ons daarom svp toch een mailtje wanneer je van plan bent om op 26 mei as naar de Zilverberk te komen:
info@duurzaamprinsenbeek.nl

